недеља, 11. септембар 2016.

Golden Gun

Cao devojke, kako ste mi danas? Ja sam odlicno i evo konacno i novog posta! :)
Danas vam predstavljam moje nove Adidas patike iz nove kolekcije i ovu divnu torbu koju sam porucila na Jellyfish Art ! ♥
Zaljubila sam se u ovu torbu, devojka koja izradjuje ove torbe je divna i prijatna, birate sami boju torbe i sve ostalo. Kvalitet je odlican, ja sam na mojoj torbi zakacila i ovu  sivu buckicu! Torba se odlicno uklopila sa patikama koje mozete pronaci  u Sport Vision radnji!
Ova predivna tunika je iz butika BB i radjena je po mojoj zelji! ^_^
Nadam se da vam se ovaj post dopada, ostavite komentar! Ljubim vas :***



















10 коментара:

  1. Savrseno! Svidja mi se spoj buntovnice i neukrotive :) Super ideja za opustene setnje!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelijepaaaa!
    Kao i uvijek, blistaš!
    Majica mi je fenomenalna, baš u posljednje vrijeme volim i nosim taj fazon, patike su isto divne, super outfit. ☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa,a jednostavna kombinacija!Torbica je prelepa,a naravno,i ti si! <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. I patike i torba su prelepe! Fotografi su baš lepe, mnogo mi se dopada tvoja kosa.☺♥

    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  5. Patike su prelepe,da ih vidim negde kupila bi ih bez razmisljanja!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Predobra kombinacija, a patike su vrh, opet da ponovim :-D <3 <3 <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/child-of-flowers.html

    ОдговориИзбриши