петак, 27. јун 2014.

Summer ♥

                         

   Napokon nam je stiglo leto, ja sam jako srecna zbog toga a nadam se da ste i vi.
                                        Obozavam neon boje i mislim da su savrsene za leto jer tada pocrnite i to      savrseno izgleda bilo koja da je neon boja u pitanju. :)
                      Ja ovu kosulju obozavam malo je sira ali meni to ne smeta, ona se savrseno kombinuje i uz teksas sorts kao i sto moze ova kosulja i suknja da se kombinuju i uz crnu torbu i baletanke. :)
                         Ovu torbu sam kupila juce, videla sam je u izlogu jedne radnje i odmah sam usla unutra i kupila je, nadam se da vam se svidja. :)
                      Uzivajte u ovim divnim letnjim danima. :* <3



















                                       


                                                                        <3 <3 <3

10 коментара:

  1. Lepotooo! :*
    Jesi li ti za saradnju sa mnom, da organizujemo neki zajednički giveaway možda? Javi mi se na mail :)

    tara-blunt.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve mi se svidja, od outfita do lokacije ! :-)
    Kosuljica, baletanke i torba su fenomenalne!
    I bas mi je drago sto nosis moj vencic <3 :-* :-*

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelijep outfit , posebno košulja i nakit . :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super letnji look! Mnogo mi se svidja cvetna kosulja i vencic na sesiru!
    Veselo i zanimljivo izdanje :*

    ОдговориИзбриши